Izboljšaj razpoloženje na naraven način

Se boriš z nihanjem razpoloženja in pomanjkanjem motivacije? Znano je, da določena živila lahko zvišajo raven energije in ti pomagajo vzdrževati zdravje na visokem nivoju, s pravilno prehrano pa se dejansko lahko počutiš srečno. Skrivnost je v hranilih živil, ki lahko ob uravnoteženi prehrani oblažijo nekatere tegobe in blagodejno vplivajo na tvojo črevesno mikrofloro.

Zdrava črevesna mikroflora, na katero vpliva pravilna prehrana, preprečuje skrite vnetne procese, kot je sindrom prepustnega in razdražljivega črevesja, preprečuje pa tudi nastanek bolezni kot so diabetes, avtoimuna obolenja, artritis, ekcemi, anksioznost, depresija in sindrom kronične utrujenosti. Črevesje vsebuje 70% telesnega imunskega sistema, črevesni mikrobiom pa igra pomembno vlogo pri odpornosti organizma. 

UTRUJENOST IN DEPRESIJA, SLABA PREHRANA

Se soočaš z visokim krvnim tlakom, slabšim imunskim sistemom, upočasnjenim metabolizmom ali zakisanim telesom? Vse to so lahko posledice slabe prehrane, pojavijo pa se lahko tudi depresija, nižja koncentracija in nihanje razpoloženja. Zdrave prehranjevalne navade so ena izmed najboljših naravnih načinov za izboljšanje razpoloženja in vzdrževanje visokega nivoja energije. 

Izboljšaj svoje prehranjevalne navade

V tvojem prebavnem sistemu se odvijajo številni vitalni procesi. Črevesje pa igra pomembno vlogo pri uravnavanju hormonov in izločanju toksinov, zato je vzdrževanje ravnovesja dobrih bakterij ključnega pomena za zdravje črevesja.  

Na svoje počutje lahko vplivaš z rednim uživanjem vitaminov, aminokislin, beljakovin in drugih koristnih hranil, ki vsebujejo: 

  • vitamine skupine B, ki lajšajo občutke depresije in razdražljivost, 
  • železo, ki spodbuja nastanek kemičnih snovi v možganih za uravnavanje razpoloženja, 
  • probiotike, ki pripomorejo k absorpciji določenih hranil v telo. 
ZDRAVE PREHRANJEVALNE NAVADE

Vse pa se začne pri zavestnem prehranjevanju, ki preprečuje škodljive načine prehranjevanja in ozavesti tvoje čustvene vzorce. Zavestno prehranjevanje ti omogoča spoznavanje miselnih vzorcev in sprožilcev, ki se skrivajo za tvojim načinom prehranjevanja. Če za boljše počutje iščeš tolažbo v hrani, je ozaveščanje prehranjevalnih ključnega pomena. 

Kako pričeti z zavestnim prehranjevanjem?

Zavestno prehranjevanje pomeni ozaveščanje našega odnosa do hrane, do sebe in do drugih. Da bi lažje odkrila svoje miselne, čustvene in vedenjske vzorce, je potreben globok razmislek o sebi in svojih prepričanjih. Poskusi najti odgovore na vprašanja: 

  • kaj, kdaj, koliko in kako ješ ter kakšno je ob tem tvoje telesno počutje, 
  • kakšne misli, čustva in vedenja se ti sprožijo pred obrokom, ob jedi, in po obroku, 
  • kakšen odnos imaš do hrane ob večjih dogodkih in praznovanjih. 

Odgovore na vprašanja zdaj poveži z različnimi obdobji tvojega življenja: s preteklostjo, sedanjostjo in prihodnostjo. Opaziš kakšen ponavljajoči se vzorec? Postaneš lačna, ko se počutiš osamljeno ali pod stresom? Te zvečer popade neizmerna želja po sladkem? Pomembno je, da pri tem nisi kritična do sebe, ampak z ljubeznijo raziskuješ svoje globine, vzroke in vzgibe. Ne glede na to, ali želiš izboljšati svoj odnos do hrane, povečati energijo, uravnotežiti hormone, najti svojo idealno težo ali sprožiti samozdravilne procese, imam zate praktične rešitve, ki delujejo. 

ZAVESTNO PREHRANJEVANJE, DOBRO POČUTJE

Zate sem pripravila učinkovit trimesečni program, s pomočjo katerega boš razstrupila svoje telo ter ga ponovno zgradila od znotraj navzven. Osvojila boš zdrave prehranjevalne navade in zmanjšala občutke izčrpanosti, težave s krvožilnim sistemom in tveganja za nastanek raka.

Preberi več o programu “Globok pogled v moj krožnik”: https://www.omega-svetovanje.si/storitve/globok-pogled-v-moj-kroznik/ 

Ni komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.