5 ukrepov za močnejši imunski sistem

Imunski sistem je steber tvojega počutja, saj skrbi za pravilno delovanje telesnih funkcij, te varuje pred boleznimi, poškodbami in okužbami ter prepozna in uniči spremenjene celice v telesu. Glavna lastnost imunskega sistema je, da pravočasno prepozna in loči med lastnimi in tujimi ter dobrimi in slabimi snovmi v telesu. Pri tem je bistveno, da se obrambni mehanizmi v telesu ustrezno odzovejo na snovi glede na njihov izvor. To pa je možno le z zdravim in močnim imunskim sistemom, ki ga lahko podpreš tudi sama.  

ZDRAV IMUNSKI SISTEM

Kako prepoznaš oslabljen imunski sistem?

Za ohranjanje zdravega imunskega sistema je pomembno, da pravočasno prepoznaš morebitno oslabljenost, saj tako preprečiš slabo počutje ali razvoj bolezni. 

Nekateri od simptomov, ki lahko kažejo na oslabljen imunski sistem, so: 

  • pogosti prehladi ali dlje trajajoča viroza, 
  • kronična utrujenost,
  • otečene bezgavke,
  • počasno celjenje ran,
  • izpadanje las,
  • spremembe na koži (mozolji, akne, herpes).

Skrb za močan imunski sistem je tek na dolge proge, saj odpornosti ne moreš okrepiti čez noč. Če si opazila, da tvoj imunski sistem ni v najboljši formi, je za krepitev obrambnih sposobnosti potrebno vložiti nekaj truda. Obstaja veliko načinov za izboljšanje imunskega sistema, predvsem pa za dolgoročne rezultate ni dovolj le jemanje dodatkov in vitaminov. Da bi svojemu telesu lahko omogočila kar najboljšo zaščito pred slabimi vplivi, je potrebno izboljšati svoj življenjski slog. 

Kaj lahko za močnejši imunski sistem narediš sama?

Za ohranjanje zdravega imunskega sistema je priporočljiv življenjski slog, ki vključuje naslednje ukrepe: 

1. Redno gibanje: vsakodnevno gibanje na prostem in redna vadba ohranjata zdravo telo, poleg tega pa spodbujata sproščanje endorfinov, ki zmanjšujejo raven stresa. Pomembno je, da z vadbo ne pretiravaš, saj to lahko imunski sistem dodatno oslabi.

2. Zmanjševanje stresa: stres dokazano vpliva na oslabljeno stanje imunskega sistema, saj višje ravni kortizola prispevajo k pogostejšim prehladom, pa tudi srčnim boleznim, diabetesu itd. Zato je priporočljivo uravnavanje počutja s pomočjo joge, meditacije, športa, hobijev ter negovanja prijateljskih in družinskih vezi. 

3. Zdrava prehrana: jedilnik mora vključevati uravnoteženo prehrano, sestavljeno iz ogljikovih hidratov, beljakovin in dobrih maščob. Za dobro delovanje imunskega sistema pa so ključni vitamini in minerali, na katerih sloni vsaka pomembna funkcija v telesu.

4. Dovolj ur kvalitetnega spanca: za kvaliteten spanec je priporočljivo med 7 in 8 ur spanca vsak dan, pomembna pa je tudi vsakodnevna rutina – spanje in zbujanje ob enakem času.

5. Dovolj tekočine: vsako zdravljenje v telesu temelji na zadostni količini tekočine. Zato je poleg vode in nesladkanega čaja priporočljiva tudi domača juha, ki poleg tekočine poskrbi še za hranilne vrednosti. 

DOVOLJ TEKOČINE

Učinkovito dodatno podporo pri vzdrževanju ali izboljšanju imunskega sistema predstavlja tudi svetlobna terapija. S pomočjo svetlobne terapije lahko spodbudiš zdravilne potenciale telesa ter pospešiš zdravljenje in regeneracijo telesa. Poleg tega ti bo pomagala pri lokalni oskrbi s krvjo in zmanjšanju mišičnega krča ter pri zmanjšanju sproščanja nekaterih telesnih kemikalij (deluje protivnetno), saj spodbuja aktivacijo naravnih sredstev za blaženje bolečin.  

Če te zanima svetlobna terapija s pripomočkom Bioptron, te lahko naučim, kako, kdaj in na kakšen način si boš lahko kar sama izvajala terapije. S tem boš podprla samozdravljenje telesa, celila rane, poškodbe, kožna obolenja, lajšala bolečine, dvignila imunski sistem in še veliko več. Vse to poteka brez stranskih učinkov. 

Ni komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.