5 korakov za učinkovito razstrupljanje telesa

Si tudi ti med prazniki sprostila zavore in zaužila preveč nezdrave hrane? Ker je praznični čas poln številnih zabav, alkohola in ne najbolj zdrave hrane, si lahko po koncu prazničnih dni še bolj utrujena kot sicer. Tvoj imunski sistem je oslabljen, si brez energije, koža postane pusta in nagubana, razpoloženje niha in nosiš nekaj kilogramov več, kot bi si želela. Vse, kar občutiš, so sporočila tvojega telesa, da potrebuje razstrupljanje, počitek in hranila, s katerimi bo lažje odvesti strupe, okrepiti razstrupljevalne organe in razbremeniti telo. Res je, da je januar čas novih začetkov, a še prej je pametno poskrbeti za popravek škode, ki je posledica decembrskih pregreh.

To ne pomeni, da moraš svoje telo dodatno obremeniti s strogimi dietami in z dolgimi urami naporne telovadbe. S tem si namreč lahko narediš več škode kot koristi. Svoje telo lahko očistiš toksinov brez škodovanja sebi, z nežnimi ukrepi do telesa. Tako pospešiš izločanje škodljivih snovi in obenem oklestiš odvečne maščobe. Telesu lahko najbolj pomagaš z izbiro primerne hrane in si tako zagotoviš pomembna hranila, ki pomagajo pri procesu razstrupljanja. Pomemben je tudi počitek, s katerim pridobiš dragoceno energijo za naravno razstrupljanje brez strogih ukrepov.

RAZSTRUPLJANJE, DIETA, NARAVNA PREHRANA, ZDRAVA PREHRANA

Razstrupljanje telesa na naraven način

Preveri spodnje nasvete, ki ti bodo pomagali do boljšega počutja, izgube nekaj odvečnih kilogramov, več energije, lepše kože in močnejšega imunskega sistema:

1. Začni jutro s kozarcem tople vode in limone

Limone so polne vitamina C, kalija in pektina, ki pomagajo nadzorovati apetit. Hkrati spodbudijo delovanje encimov in spodbudijo jetra, da iz telesa hitreje odstranijo toksine. V kombinaciji s toplo vodo boš spodbudila delovanje metabolizma in proces razstrupljanja telesa.

2. Vsakodnevno si privošči skodelico zelenega čaja

Zeleni čaj je odličen nadomestek kave, je izjemno bogat z antioksidanti in obenem krepi delovanje metabolizma ter prebave.

3. Ne pozabi na probiotike

Dobre bakterije Lactobacillus acidophilus v naravni obliki se nahajajo v kislem zelju in jogurtu. Tvojemu telesu pomagajo pri razstrupljanju tako, da v črevesje naselijo dobre bakterije, iz telesa pa očistijo patogene gljive, kvasovke in bakterije.

4. Uživaj čim več zelenjave

Različne vrste zelenjave so najboljši vir vlaknin, zato jo vključi v svoj jedilnik, kjer le lahko. Priporočljivo je, da vsak tvoj obrok sestavlja 60-80% zelenjave, kot je brokoli, brstični ohrovt, blitva, špinača, por in drugo zelenje ter tudi vsa druga zelenjava. Z uživanjem sveže zelenjave boš telo oskrbela z vodo, vitamini, minerali in klorofilom.

5. Privošči si dovolj spanja

Čeprav se sliši izpeto, pa vendar je vsaj 7-8 ur spanja na noč ključnega pomena za zdravje tvojega telesa. Telo se med spanjem obnavlja in razstruplja, kakovosten spanec pa pomaga tudi pri hormonskem ravnovesju, krepitvi imunskega sistema in boljši miselni koncentraciji.

ZELENJAVA, ZDRAVA PREHRANA, ZDRAVE PREHRANJEVALNE NAVADE, SADJE, DOBRO RAZPOLOŽENJE, ZDRAVJE

Nekatera hranila ti dajejo moč, druga razstrupljajo in tretja obnavljajo, zato je zelo pomembno vedeti, kaj vnašaš v telo in v kakšnem zaporedju. Zate sem pripravila učinkovit trimesečni program, s pomočjo katerega boš razstrupila svoje telo, ga ponovno zgradila od znotraj navzven in osvojila zdrave prehranjevalne navade na pravilni način. Več o trimesečnem programu za razstrupljanje in telesno preobrazbo »Globok pogled v moj krožnik« izveš tukaj https://www.omega-svetovanje.si/storitve/globok-pogled-v-moj-kroznik/.

Ni komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.